bråkisfillebråkis:D:D

Det var int eså livat här inte nej... jag ahr så fullt upp med att reta gallfeber på Frida så hon blir tokig på mig, idag så låsades jag vara rädd för duchen, den åt upp mig...:D:D:D hon blev arg så det hoppade grodor ur munnen på henne:D:D hehe så roligt, igår så lämnade hon mig till de andra två beta i stallet och då härjade jag runt med dem, är på ett sådant humör just nu, hösten tror jag de säger att det heter, värmen börjar lägga sig och man blir lixom mycket piggare av bara det.:) sen är ju all rykt och pyssen med mig till väldigt bra hjälp för att få mig pigg och glad:D:D:D:D
Sen känns det otroligt bra då jag och Mads tränar nu också, och här om dagen sa han att om jag gör tre GP rundor över 70% i rad så får jag gå i pansion, om det är sant vet jag inte men har ju bara två kvar i så fall eftersom jag tog en i Eriksberg:):) så bara det får mig att tagga till lite extra.:) Sen så vet jag ju förstås int eom jag vill just det, måste nog vara med Jimmy på några fler tävligar innan han får klara sig själv och nu har ju D2 börjat komma upp sig också så måste ju lära honom hur det ska gå till också, så jag får nog följa med ett väldigt långt tag till:D:D
 
I övrigt så har jag det bra, gräset längst vägkanterna är grönt och skönt och fruktansvärt gott att gnaga på, det är Fridas arm också för dne delen har nypt henne ganska mycket nu på sista tiden.:) hehe.
 
Anti-spark.i-box-spray....Detta mina väner är Fridas nya ide för att vi ska ha hovarna på joredns yta då det är matdax, enligt mig är det en dum, DUM ide, men enligt henne är det världens bästa grej. för er som undrar så är det bara vanligt vatten osm hon spruttar på oss om vi bankar i vägen då maten är på G, fast hon använder den även om det inte är mat på G, de tvill säga väldigt ofta.:):)
Spännande en ponny i vårat stall, lite läskigt tycker jag allt att det är när de där små kommer in i mitt hem.
 
Filip och jag, bästa vänner för livet:D:D:D <3<3