Ingen sovmorgon här inte!!!

Ingen sovmorgon fick jag idag heller, så oretvist!!! jag som tyckte jag förtjänade det, nä då kommer Frida en halvtimme tidigare för att fixa mig inför träning med Mads, inte okej, då jag ville sova.:) men hon tog sig tid med mig i alla fall, fixade jätte länge med mig och så tog vi en promenad runt gården också innan Mads kom.:) det är så skönt med lite kvalitetstid då och då. Vi träffade också på våra grannar då vi gick, Kossorna som går i hagen på andra sidan vägen, jag såg dem först och eftersom jag inte riktigt tycker att det djuret borde existera så började jag fnyssa och trava lite bervid Frida, först så säger hon inte så mycket, hon lixom bara ökar takten lite, BRA! tänkte jag och fortsatte då morrar hon lite och eftersom hon tittar ner i marken så ser hon ju inte odjuren som står och glor på mig med sina vattniga ögon redo att anfall och sätta klövarna i mig, hon skrattar till och så går vi bestämmt förbi. De anföll inte:):):)
 
Passet med Mads började med att gå runt gården igen med hononm på ryggen, pusst, det är inte lätt, sen tränade vi på utebanan:D:D och jag kännde mig i bra form för ett träningspass.:) Mads var nöjd och glad och när frida kom och hämtade mig så var även hon på strålande humör:D:D:D
 
Resten av dagen så har jag inte gjort så mycket, varit en mycket snäll och lugn häst idag, inget bråk någonstans och det lönade sig då Frida tog ut mig på gräsjakt på eftermiddagen:D:D Vi hittade massor och det bästa av allt var att jag fick smaka på det:D:D:D
 
Morgonpromenad:D:D
 
ficm ta min morgon lur efter träningspasset i stället:D:D
Gräsjakt på eftermiddagen med frida, jag spannar efter det gröna gräset:D:D:D:D