Jag är VÄRLDENS BÄSTA lärare

haha den väntade ni er inte va!?!?!?
 
men det stämmer, fast jag är ju bäst på det mästa jag gör, bäst på att vara bråkig, bäst på dressyr, bäst på....ja ALLT:D:D:D Men idag så har jag då varit lärare (BÄSTA läraren förstås) min elev var Jimmy:):) är alltid lika roligt att lära honom saker, idag lärde jag honom att klia rygg.
 
Vi gick i Ridhuset, för våra älskade groomar tyckte det var för varmt ute, jag tyckte det var skönt ute, men det är ju bara att hänga på då linan tas på och lyssna på Frida eller Maria för de blir riktiga butter tanterna annars och jag vill ju att alla ska vara glada hela tiden.:)
 
Då vi gick där så blev jag väldigt nödig så jag stannade och blaffade av mig lite, sen gick vi vidare och då härmar jimmy mig på precis samma ställe, :) hehe han lär sig snabbt den där killen.:):) Nästa lektion var kli på rygg och ja allt började ju med att jag fick väldigt mycket kli på ryggen, det slutade aldrig och ni vet ju hur jobbigt det är då man inte når och måste sträcka på sig övernaturligt mycket, jag stod där och nåde nästan då stannar jimmy till och studerar mig och sen gör han lika som jag.:):):) kände mig mycket stålt som lärt honom det idag.:D:D:D han är så snabblärd, och mitt projekt är att lära honom allt jag kan, här om dagen stack han iväg för frida, precis som jag brukar göra men hon höll stenhårt i honom så han var inte lös men tro mig det kommer, en dag så kommer han lyckas med att komma los, jag lovar.:):)
 
 
Det var allt för idag nu ska jag äta kvälls mat och sen sova min skönhetssömn eller så lever jag rövare hela natten och så tar jag min skönhets sömn i morgonbitti.:):)