sockerberoende

Jag erkänner jag är sockerberoende, ja jag vet det kanske inte är så överraskande för er att socker tillhör mitt favorit godis, men äpplen, moröttert och knäckebröd och hästgodis och pellets och banan är också gott godis, men mineraler och vitaminer är äkligt, det pettar jag bort ur maten för det smakar inte gott,bara så ni vet.:D:D
 
Idag då jag och frida tog våran obligatoriska morgon promenad så regnade det så mycket att hon bestämde att vi skulle traska inne i ridhuset, mycket smart av henne, vi två ogilalr nog regn lika mycket tror jag. så där gick vi medan vår favorti Mads satt och undervisade sina elever och utan att frida hänger med så klampar jag fram till honom, man måste ju få säga godmorgon lixom.:D:D hon blev väl inte jätte glad man han hade ju socker!!  han skrattade bara åt mig så nästan gång vi kom förbi honom så gjorde jag lika igen, mer socker till mig.:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
efter det blev det mys med Frida, hon borstade, klippte mitt hovskägg och klippte mina öron också, så skönt äntligen hör jag ordentligt igen, så mycket jag missat medna öronen varit fulla med hår, mys med Frida är det bästa.:):):):)
Imorgon är det besök hos frisören som gäller, jag tänkte mig något coolt, ska fundera över natten och så får ni finna bilder imorgon.:D:D