Besök, jippi!!!

Hon kom och hälsade på!!!:D:D:D:D
 
Jo då jag viste väl det hon kunde inte hålla sig borta trots att hon har semester, hon kom endå. :D:D:D sen att det bara var fem minuter eller så så var hon här och klappade och pratade med bara mig, hon glömde bort Jimmy, hahahahahaha!!! jag är mer värd kärleken än han.:D:D:D:D hahahahaha:D:D:D:D
 
Jag har i alla fall börjat komma igång nu, Maria får den äran att få igång mig, jag har ju full kondis även fast jag vilat men det vet ju alla redan, men meningen är nog att jag ska vara i ful kondition när Mads kommer tillbaka och vi har jätteroligt jag och Maria, man vet aldrig Frida kanske inte kan vinna tillbaka mig då hon svek mig och har semester nu, Maria är min nya favo groom.:D så det så!:D Frida får jobba hårt för att få tillbaka mig.:D:D
 
Men det var roligt att hon kom och sa hej till oss i stallet i alla fall. tror hon skulle åka till sin syster i Linköping och hennes häst där, varför kan man ju fråga sig då jag är här på Segersta, men hon tyckte väl att det var en bra idé, sen hörde jag något om att hon skulle dyka i smögen också, varför vet jag inte, jag finns ju inte direkt under vattnet så till vilken nytta är det då med att dyka, men hon tycker väl det är roligt antar jag. och som jag har sagt för en glad groom är en bra groom:D så jag får väl hoppas att hon lyckas ta sig upp ur vattnet sen så hon kan komma tillbaka till mig så jag kan leva loppan med henne.:D:Dhaha för det kommer jag göra det lovar jag.:):)
 
Åh har ni sett vad finnt Frida gjort på min blogg, är super nöjd med det, blev så mycket bättre nu.:):):):):):):)
 
 
Kram på er ute i sommarvärmen, jag finns fortfarande kvar på segersta i fall ni vill komma och hälsa på mig och prata en stund kaffe kan jag bjuda på och så får ni betala med socker.:D:D:D:D då blir jag glad.:):)