Höstterminen börjar bra

Höstterminen börjar bra för mig, vila i tre dagar till:D:D vilket liv jag har:) mitt schema består av LÅÅÅÅÅÅNGA ryktstunder med Frida, promenader med Frida, Massage med Frida och så bara massa kärlek från alla:D:D:D:D ja alltså det är ju inte ett måste att Frida gör allt men det brukar bli så endå om hon inte dumpar mig hos någon annan, men det händer inte så ofta:)
Idag fick jag till och med en godnattpuss fast det inte var hon som fodrade, är man älskad eller är man älskad:):) Kungen i stallet är jag, tjohoo:D:D:D
 
Imorgon väntar en lugn dag för mig, jag som igentligen vill ut på äventyr med Mads imorgon får nöja mig med Frida och Maria och alla de andra i stället, så typiskt, men hopaps att Mads vill prata lite med mig i alla fall dagarna blir så mycket bättre då:):)
 
hehe, denna har någon tagit på mig och Mads då vi var i Mannheim, undrar vad Frida tagit vägen?! Men nu börjar det klia i kroppen jag vill ut igen på tävling:D:D jag vill, jag vill, jag vill!!!!!:D:D:D:D:D