Idag har jag gjort så här mycket....

.......................................................................................................................................................................
hehe, så mycket har jag gjort, (inte mycket alltså) :D:D:D men idag så pratade Mads med mig i alla fall:D:D:D han tyckte att Frida skulle rida mig inna han själv ska rida så hon kunde ramla av mig också, men hom ville inte det, hon sa att hon kunde göra allt med mig från marken med ridningen får Mads fixa själv.:) klokt sagt av henne:) men så lovade han också att han skulle rida mig på Lördag så då blir det full fart:):)jippi:):):)
 
jag var i alla fall lite bråkig idag, men det var ara för att jag fick en tyggrimma på mig då jag och Frida skulle ta min Eftermiddags promenad, alltså det är inte okej Frida!!! Tyggrimmor är till för unghästar som inte har lärt sig att de är snyggast på jorden. Men jag, JAG, varför ska JAG ha tyggrimma på mig!!?? den ditaljen tycke rjag minnsan attt Frida får fundera på, ananrs komme rjag bli ännu bråkigare.:):)
 
Sen kom ju regnet idag också, så skönt emd lite regn, personligen gilalr jag ju inte regn men det är lite mysigt nu när det varit så varmt så länge.:):)
 
 
Imorgon ska jag lära frida att jag bara ska ha lädergrimmor på mig och inga duma tyggrimmor.:D ses då hej så länge. Åh en sak till, det är fortfarande helt okej att komma på besök jag bjuder på kaffe men bara om ni myser med mig först, ananrs bitts jag eller snarare huger som en kobra, snabb som en vessla är jag i alla fall.:)
 
Hej då:):)