bråkiga jag

Idag har jag gjort ungefär så lite som möjligt, så pass mycket som tre promenade roch så en spa stund med mina tre sommargroomar, min Frida svek mig genom att laga lunch åt dem så då blev jag lämnad ensam, övergiven och helt utsatt tillsammans med dem, förstår inte riktigt hur hon tänkte där. Jag är väl endå viktigare än dom!!??
  Men sen så gick den besvikelsen över då hon helt spontant öppnade min överlucka på boxdörren så jag kunde titta ut och ni som vet hur jag är, vet ju också att alla täcken och grimmor som är på halslänngs avstånd ska pillas på och gnagas på och hälst ätas på, så det var ungefär det jag gjorde, hehe, bråkiga jag. Men Frida lät det vara öppet endå och korkad som hon är hänger hon upp grimmorna på kroken igen då jag har haft ner alla, så jag kunde börja om, varför vet jag inte riktigt men hon hade nog någon tanke med det också, hon har ju sina ideer om saker och ting, men ajg gilalr henne endå.:)