Jaha då ska man börja då...

...men var ska jag börja igentligen, idag ahr det inte hänt mycket i mitt liv. Frida kom vid Tolv och före det hände inte så mycket, de andra tog ju förstås handom mig men det är inte samma sak som när Frida gör det, Rebecka försökte klia mig på manken med en piggborste, hallå!! en piggborste tror du jag är korkad eller, det ska vara fingrar, människofingrar som kliar, inte piggborstar!!!!!
 
Fick i alla fall en mysig lunchpromenad med Frida då hon kom, då blev jag glad. sen har jag mäst softat i solen och då är det en himmla tur att jag har eftermiddags sol för då kan jag stå i solen många timamr, inte för att bättra på brännan utan mer för att leva lite mer lyx än mina pollare i stallet.
 
Imorgon ska jag bjuda på något alldeles extra, men det får ni veta då nu ska jag fortsätta hänmga i kvällsolen och ha det så bra som bara jag kan ha det.:)
 
Hej så länge.:):)