Silver Boots

inför en tävling så började Frid aoch de andra skjunga på Diggi-loo Diggi-ley men de ändrade texten lit eså den skulle passa bättre till oss hästar (då främst mig) det blev ganska bra tycker jag, det stämemr ju det mästa av texten.:):):):) annledningen till låten kom för att Frida måste tejpa mina hovar med silvertejp så jag inte drar lös skorna och sen måste hon även tejpa mina transportlindor så jag inte får av mig dem.:):)

Silver boots

Blixtar och dunder magiska under
Plötsligt en dag har det hänt
Åh, vilken tur, (jag är en lyckofigur)
En dag I stallet, (jag stod där och tänkte)
På stallgången, (då såg du nåt som blänkte)
Det kändes som jag hade vingar
Åh, vilken underbar dag

Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
När jag går I mina Silever boots
Jag dansade omkring på gården
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley himlen öppnade sig
Det är knappt man sina ögon tror
Åh, jag börjar nästan sväva
I mina silver boots

Jag har visioner för millioner
Silver dojor för mig och lyckan är gjord
(Säg mer vi tror på ditt ord)
Tänk dig ett hinder, (det flyger jag över)
Vingar på skorna (är allt vad jag behöver)
Åh, jag kan bli vad jag önskar
I min förtrollade värld

Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
När jag går I mina Silver boots
Jag dansade omkring på gården
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley himlen öppnade sig
Det är knappt man sina ögon tror
Åh, jag börjar nästan sväva
I mina Silver boots

Det var en önskedröm men jag måste medge
Att när jag vaknade vakna jag med glädje
Jag är en kung och stjärna
Åh åh åh, åh åh åh

Diggi-loo diggi-ley himlen öppnade sig
Det är knappt man sina ögon tror
Åh, jag ville gärna önska
Åt alla silver boots
Åh, jag ville gärna önska
Åt alla silver boots