Från insidan av den STORA golfbolen

kan ni tänka er så fel jag hade, jag kan ju vist blogga direkt på plats i globen. Så vi hoppar över semestern och kör på istället.:-) 
 
Dagen började med sen ankommst för mads (han var på gala igår) så hade det ganska skönt på morgon. mads kom tillslut och då tränade vi.
 
vid lunch åkte vi då mot stockholm och globen, jag mad och maria w, frida körde egen bil, för hon gillar att vara lite speciell.;-) 
kom fram före henne till globen så mads fick ta mig till boxen, lite läskigt att gå av lastbilen och ingen frida som var med.  kom till rätta i alla fall. fruda kom tillslut och då gick vi på promensd bland högvakten och indianer och jag blev inte rädd blev dock lite rädd då det kom hästar med fjädrar på huvudet. läskigt. :-) 
 nu ska jag sova frida kommer nog en gång till innan natten. imorgon ska vi kolla på arenan spännande.
 
hej då så länge.:-)
Amandadvärgpraktikant :)))

Hej fina weine! Jag ska till Globen på lördag så jag hoppas att vi kan ses (tar med en sockerbit el 2) :-D jag sitter på läktaren och hejjar på dig å Mads :-) och kontaktar Frida för en träff :-D lycka till å spring så fint bara DU kan :) kramar dvärgpraktikanten Amanda :-D