Så var det över

Idag var det så dax..Jag och Mads gjorde debut i världscupen, på hemmalan i Globen, stockholm, jag var jättenervös, fast det får man vara tycker jag om man ska debutera i något.:):) Frida var med ända in till arenan och tog glatt emot mig då jag kom ut från arenan igen, hon var nog glad för min skull.:):) hon är så go min Frida hon stöttar och tröstar och är bara en fin tös och hon är min tös.:D:D Jag var lite spänd inne på banan så domarna var snåla men det ska de väl kanske vara också då det är världscup, så våra procent var väl inte super 66% men jag vet i alla fall att Frida var nöjd med mig, fast de tär hon ju alltid men hon är nog stålt över mig också och glad för att hon fick komma till globen tillslut, och tillsammans med mig kunde ju hennes besök inte bli bättre.:D:D:D Idag har jag också tagit min första intervju, är man kändis så är man.:P:P Är man bloggkändis så är man, Hippson kom och ville prata en sväng och jag tackade ja efterosm de gav mig morötter:D:D:D och det säger man ju inte nej till, int eom mna heter Weine i alla fall.:D:D:D Det var roligt, Frida fick ju prata mest (haha och hon som inte gillar sånt) tog det hela med ro och skötte sig utmärkt, medan de mest tog bilder på mig.:):) Efter det packade Frida in allt i lastbilen och hon och jag körde hemåt:):) blandade känslor, had eju varit roligt att vara med imorgon igen men jag och alla här hemma håller ett extra hårt tag om hovar och tummar då Jeanna och Liza kör sin finna kür imorgon och så får vi hoppas på det bästa.:):):) Nu ska jag sova gott hemma i min box och så får ni massa bilder från dagarna i golfbolen imorgon istället.:D:D Godnatt:D:D