träna inne på arenan

ja alltså nu är det ju så att jag inte kan blogga hela tiden om det var det ni trodde, för jag har ju ganska mycket att göra om dagarna. Men så är det ju om man är en stjärna som jag.:-)
mitt hem här i globen är bra, står med storfräsarna, Sandro boy och anton och så hollendarna och så några andra superstjärnor.:-) känns riktigt bra, retar min granne Lennox så mycket jag kan och blir alldeles knäckt då han går ifrån mig så jag blir ensam. Ja alltså jag brukar inte bry mig så ofta om mina grannar går sin väg eller inte men då man är placerad längst in i stallet och man bara har sin groom som enda sällskap då vill man gärna ha lite hästsällis också. extra är då ens groom går och gulligullar med sandro boy eller anton och pratar med deras goomar, då känner i alla fall jag mig lite bortglömd.
Idag då. Ja först kom Frida på morgonen och serverade frukost, efter frukost var det vet check och sen så skulle vi träna. Mads kom vid nio och hoppade upp, då var det nämligen tid för oss att kolla arenan, pirrade lite i magen då jag och mads gick in i golfens hjärta.:-):-) men eftersom jag är så cool så skötte jag mig som en stjärna.:-) Då vi kollat arenan så tog Frida mig en halv timme eller så ochdå laddade vi om för träning med Patrik kittel, det gick bra tycker jag,lite saker att tänka på till morgondagen men annars så är det bara att ha tungan rätt i munnen och köra hårt och om vi har tur så får vi vara med på söndag också.:-) Resten av dagen har varit lugn, Frida ger mig mängder av kärlek och mys och jag har det bra.:-) Heja mig och mads imorgon, heja heja heja.:-)