Jag fick inte följa med

Jag fick inte följa med idag då Frida åkte med bruna lastbilen!!! Den är ju lixom min och hennes nu efter Finland, det kännes inte rätt att hon packade in Jimmy i den och körde sin väg. Jag blev djupt sårad. När de kom hem så frågade jag jimmy vart de varit, och den där divan satte nosen i vädret och sa maligt, "Jag har varit på Lövsta, och visat upp mig för sveriges GP-domare och A-tränare."
 
Men jag då!?? varför fick inte jag göra en sån rolig grej?? jag är ju bra på att visa upp mig, men jimmy var tydligen bättre denna gång, jag pratade inte mer med honom idag för han är så himmla malig hela tiden och retas för att jag börjar bli gamal, men ve tdu vad jimmy jag är i mina bästa år så det så och en sak till jag kommer inte sluta tävla på ett bra tag så du får helt enkelt dras med att jag fortfarande är kung i stallet din lilla prinskorv!! hahahahaha.
 
Mads red mig i alla fall vid lunch idha och det var roligt, jag tyckte i alla fall att jag var duktig och efteråt så tog Frida handom mig och myssssste länge med mig.:D:D:D:D sånt gilalr jag.:D:D:D:D:D