Vem tog muffinsen, vad får er att tro att det var jag??

Idag så fick jag träna tidigt med Mads för han skulle iväg på andra grejer så då fick jag helt enkelt träna tidigt.:) vilket var ganska skönt för då kunde jag ju sova resten av dagens timmar.:):):)
När jag kom in i stallet efter träningen med Frida så fanns där muffins (för människor) men de såg super goda ut, så jag nossade lite finnt på dem, och så helt plötsligt var de borta, mitt framför nosen bara så där poff!!! men eftersom jag fortfarande kunde andas så hade de int eflugit in i näsan på mig, men var hade de tagit vägen??!!!?? jag tittade mig förvirat omkring och upptäcker att Maria står brevid och har munnen full av...japp MUFFINS!!!! de tvar hon som var snabb som en vesla och hon värkade nöjd så de måste ha smakat gudomligt, själv fikc jag nöja mig med en sockerbit från Frida, men nästa gång får vi hopaps på att muffinsen är mer hästvänlig så jag kan smaka på dem också.:D:D
 
Fnork på de där gobitarna.:):):)