Söker en tuggare

Idag har jag haft en riktig söndag, jag har inte gjort något hårt arbete alls, om man bortser från att behöva tugga höet själv så har jag vilat idag.
 
Här med söker jag en tuggare som kan tugga min mat och sen ge mig den så jag bara behöver svälja den.:D:D:D:D krav på tjänsten, du ska ha stor mun så det får plats mycket mat i den och många tänder så du kan tugga ordentligt. ja det var allt, välkommen med din ansökan på en kommentar här eller på FB jag är glad för alla svar:):)
(du får ej vara en kossa, sorry men jag är rädd för kossor)
 
Resten av dagen har Frida ryktat på mig och så har hon tvingat ut mig på promenader, hon valde även att gå utomhus på EM fast det regnade så vi blev jätte blöta båda två men hon skulle gå ute i alla fall, så när hon tycket att vi var klara och ville gå in så ville inte jag det, allt för att göra tvärtemot förstås.:D:D det var ju ganska skönt med regn endå kom jag på helt plötsligt.:):)
 
Imorgon åker Mads bort igen:(:(:( han bara lämnar mig hela tiden, denna gång ska han till Breeders som är på Flyinge, han ska alltså enda ner till Skåne!!!! med den STORA lastbilen och jag, JAG FÅR INTE FÖLJA MED!!!!!!! förstår ni min sorg i hjärtat, vad ska jag göra den kommande veckan???? ingen aning, om ni har ideér på hur jag kan förpesta Fridas vardag så kom gärna med dem här så jag kan klura på dem, eller så kommer ni personligt till Segersta och säger hej till mig, delar med er av er ide och så kan ni får en kopp kaffe om ni är snälla.:D:D:D vilken bra ide vi kan ah kafferep vet jag!:D:D:D ta gärna med er socker åt mig också för jag är inte så haj på det här med små kakor, socker ska det vara, finna, vita, små, sockerbittar godigodinamnam:D:D:D
 
Det var allt fårn mig idag, hej så länge:D:D:D