Söt som socker

Idag var jag en pigg och glad häst som fick träna tidigt, redan klockan sju på morgonen kom Madde och red mig:D:D han var på bra humör och det var han även efter vårat träningspass så jag antar att jag var duktig.:D fick socker i alla fall och som jag brukar säga " socker är ju basföda för sötnosar som jag.":D:D:D har fått på mig höstkläder nu också, är riktigt kylligt på natten nu så Frida tog fram mina varmare kläder i går.:):) då blev jag glad, så mysigt att goa in sig i dem redan nu och speciellt då jag måste gå till Frisören igen om några dagar, håret bara växer och växer på mig, men så är det ju den här tiden på året, jag tror Frida blir rädd varje dag hon komemr til lstallet för hon tror inte att de tär jag som står i min lägehet längre utan en mamut.:) men jag försäkrar henne om att det är jag genom att gnaga lite på hennes arm, då lugnar hon ner sig och säger hej på din hårboll och så klappar hon snällt på mig.:):)
 
resten av dagen har jag tagot det så lungt jag bara kan och tittat på allt som händer utanför mitt fönster, och myst med Frida:):)
 
Vinterkläder på:D:D:D:D
 
Trött efter träningspasset:D:D