kanske, kanske inte

Då var det lördag och imorgon så har en vecka gått för mig här i tyskland. Tror vi reser vidare på måndag men har inte så stor koll jag får hoppas jag märker när jag är på bilen i alla fall. Fatta roligt jag, jim, liza och peikko på tur genom europa. Haha jag lovar att sköta mig som en stjärna frida jag lovar.:-) 
 
Idag så joggade patrik mig oxh jag känner mig så bra just nu är så taggad på detta år.:-):-) 
Frida och jag har varit på promenader också.:-) i vårsolen.:-D tänkye på det, om det är vår väder här då måate det ju vara sommarväder i frankrike!!!?!?!?!:-):-)
 
Nu blir noh detta det sista inlägget på bloggen på två veckor. Jag vet ju inte om fransmännen har kommit på att det existerar wifi. Så jag håller tummarna för att det ska finnas annars blir det bloggsemester från och med nu. Själv ska jag vinna tävlingar har jag tänkt.:-):-):-) så ingen semester för mig alls.:) 
Tjing ling ses om ett tag.:-):-)