Jag har några frågor

Fick en kommentar emd massa frågor som jag nu tänkte besvara.:):)
 
Jag har några frågor.

1.Sover du alltid med lindor? varför då? och har du benskydd i hagen? :))))

2.Kan du skriva mer "tips från coachen/kungen"?

3.Hur många hästar äger Mads? När du skriver får det att låta som om han och jenna äger hela stallet.

4.Om du vore en hingst så skulle och en valfri blogghäst ha en mysig sund tillsammans. Vem skulle du välja då?? :))
 
1. svaret är nästan alltid ja.:):) jag ahr lindor på mig då jag sover för att jag har lite känsliga ben, då jag har tränat med Mads så lindas alla mina ben på natten men om jag tagit det lungt under en dag, som en söndag ex så lindas bara fram eller så får benen vila helt från lindor. Men oftast har jag lindor jämt.:)
Jag går tyvärr inte i hagen så jag ahr helt enkelt inte skydd på mig där däremot så har jag skydd på alla mina promenader, för som ni vet så kan jag avra ganska råkig.:)
 
2. självklart, är bara lite svårt att komam på några men jag ska bli bättre jag lovar.:):):)
 
3. Mads äger inte alla av oss, men han äger tillsammans med maria och genom företaget nästan helften av oss, sen har vi en del träningshästar på segersta som han tränar och rider.:) Sen äger han hästar tillsammans med andra hästmänniskor också. Jeanna äger Liza och Darica och även hon har träningshästar som hon rider och tränar. SÅ jag ber om ursäkt om det uppståt funderingar men hoppas du fick en bättre bild av det nu.:)
 
4. haha oj vilken fråga, om jag var hingst skulle jag dra runt på korståg dagarna i endå så skulle int eha tid att träffa några blogganda hästar men en som skulle vara rolig att träffa är ju den där vita från göteborgsområdet som kalalr sig "mullehästen" han värkar vara en skön lirare fast han är ju kille så jag kanske kan träffa honom endå oavsett om jag är hingst eller ej.:P
 
Hopaps du fick svar på dina frågor.:):) jag gör så gott jag kan.:):)
 
Tjing.:):):)