nu får de bestämma sig!!

Först ska jag med, sen ska jag inte med, sen ska jag med igen och efter det så fick jag inte plats längre och nu finns det plats så nu ska jag med eller ska jag inte...jag har gett upp,tror mamma fav upp också någon gång i förra veckan. Ska jag med så har jag redan packat mina väskor, de står och väntar under krubban. Men jag är snabb att packa upp igen om så krävs. Jag är en så bra polle så jag anpassar mig till situationen på mindre än en sekund bara så ni vet.:) 
Men ska jag med så vill jag att mamma ska tävla och rida mig annars blir jag ledsen och jag vet att hon vägrar så då lär jag förbli en ledsen häst;) 
 
Jag pratar förstås om resan till frankrike fast det kanske ni fedan listat ut. Men fortfarande återstår frågan, ska jag med eller inte. Mamma väntar med klippkrokodilen så bäst pappa bestämmer sig så jag får genomlida ännu en hemsk stund med kroko.:):)