SM 2015

jahapp dåså älskade tvåbeningar, här är jag igen Weine alltså:) jag har varit igång i en vecka och mads har typ ridit mig och blondi också mamma vill fortfarande så får försöka övertala henne att följa med ut i skogen och lyssna på fågelsången.:):) 
 
hmm...få se nu tror det var i onsdags eftermiddag eller nä fresten det var på tistagen som jag bråkade i lägenheten så teglet yrrde om mig, mammi sur som vanligt och gormade på mig från andra sidan stallet hon har en redig pipa den där mytoffsen när hon är sur ska ni veta;) men anledningen var ju att blå faran var framkörd och packad för tre!!!!!! hade hört att en viss Mr skulle få följa med så studdsade mest upp och ner av ren glädje.:D:D
Ännu värre var glädjen på onsdagen då mammi började packa in mig, tofflor, benvärrmare och dubbla grimmor, jippi när hon tog ut mig och gick mot blå faran så gick inte jag, jag sprang!!! och sen flkög jag upp på min plats, stälde mig perfekt och började....härja:D:D:D:D:D så rödtotten MQ vågade int egå opmbord, tösabiten det var ju bara jag ju.:):):):)
 
mamma körde oss till hammarö där årets SM i dressyr gick av stapeln och jag skulle få springa på dressyrbanan igen efter en tids vila och festande, vitt staket så långt ögat kan se så tycker jag att hammarö kan beskrivas.:):) 
Farbror biggles var där, och morfar scandic och så jag kung Weine och så en jäkla massa ungdomar som tror de är nått! 
och vet ni i GP som gick på fredagen så fick jag en 9 i protokollet :D:D:D:D:D:D och så blev jag 6  av 29 starter så finalen hägrade på söndagen och på söndagen var jag ett litet svin (som mamma brukar säga) i stallet men som hon också brukar säga är "han ett svin med mig så är han en kung på banan." och detta stämmde bra det även denna gång:):) 75% i kuren och jag avr faktiskt först länge tills farbror biggles kom och tyckte att han avr bättre än mig sen tyckte även scandic och vårblomma att de var bättre också så jag fick en röd rosett och en 4 plats i SM 2015 men det gör int eså mycket, hade ju varit roligt med midalj men jag fick i alla fall göra ett ärrevarv och det rä ju det bästa jag vet ovsätt hur det går för mig.:D:D:D:D
 
Studdsade på lastbilen och åkte hem till segersta igen och idag ahr jag nästan blåst bort för vinden tog i så öronen vajade.:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina sista ord för denna gång är än får ni se upp ute på landets dressyrbanor för än finns det dans kbvar i gubbens ben.
 
 
 
 
 

Grattis Weine! Storstilat verkligen! Men jag förstår inte att du lät Mads rida på dig igen, du ska ju lära Marilda allt du kan eller har du tröttnat på det redan? Grattis igen

Svar: Tackar man tackar😊jo men mads och jag har extremt roligt så därför så får han rida vi är ju endå bästa kompisar. Jag tröttnade på henne hon var endå inge rolig i längden.
None None