knasig

Tja bloggen:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
 
Jaha jo men jag lever faktiskt fortfarande även om ni kanske tror att jag är död. Har bara fullt upp nu. Mads är så bråkig förstår ni så jag är helt slut på kvällarna. Här om dafen så skulle han ut på terrängbanan med mig. Full fart bara. Trodde han red badminton eller vad det nu heter... sen har han fått för sig att vi ska till mariefred i helgen också... herre gud får man aldrig sommarlov eller......... jaja tänkte i alla fall springa bra där så han blir nöjd och väl uppvärmd för falsterbo som jag inte fick springa i år heller.  När ska jag få vara med där då. Men vem vet kanske jag råkar klättra in i mads bamse till bil på söndag kväll istället för silverpilen... hehehe vad roligt det skulle vara. 
 
I övrigt så har jag böldpest;-) bromsproblem och solsting så alldeles tokig är jag precis som det ska vara. Frida har fullt upp med att hålla mig så vi går förbbäi brudarnas hage. Men om de springer vill ju jag också springa. Det bästa vore ju om man fick dela en grästuva med mc queen. Ojojoj vad trevligt det hade varit.:-) :-) :-) :-) :-)
 
Mitt namn är weine och ni känner mig som världens bästa kung på att vara jist en sån där rolig häst som igentligen bara borde finnas i serietidningar.  Jag är en livslevande serietidnings häst helt enkelt. Jag har allt, jag är snygg, jag är bäst på att vara bäst, jag driver om allt och alla (speciellt mon frida) :-) jag är helt enkelt bara för bra. Ingen idé att skryta mer. Ni fattar nog jag är bäst helt klart.:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)