bloggsemester

Tjabba...nu kommer det bli dött här. För mamma har tagit ut skilsmässa för hon tänker lämna mig och gå sin väg med jimmy men det är inte det värsta hon lämnar mig för D2!!!!! Alltså jim kan jag gå med på att han får åka på solaresa men D2 + att det är rottredam de ska till!!!!!!! Min favorit tävling!!! Jag får väl fira midsommar själv med damerna i stallet istället då!!
 
Jag har spanat på mamma hela dagen då hon packat in i bilen 85.5 hö skulle in igentligen bara 80 men hon tog en extra  bara för hon är min mamma:-) men runt kvällskvisten stängde hon ogen allt så jag antar att hon har fått in allt.:-) 
 
 Men åter till bloggsemestern nu då. Det är ju för att jag är kvar hemma och mamma i Holland. Men en vecka bara sen är jag här igen jag LOVAR!!!!!!!
 
Läste nya hippson idag.:-D
Bettinas islandshäst

Du är verkligen världens snyggaste och smartaste häst! Läsa upp och ned, det är det inte alla som klarar!

Svar: tackar för komplimangen, haha nä jag är en mycket smart häst:D:D läsa upp och ner är en konst i sig.:D:D
None None