livdglädje

Måhända att  jag kan vara riktigt jävlig mot min omgivning visa dagar men när filip bestämmer sig för att han ska rida mig då är jag så långtbort från jävlighetens heta man kan komma. Då är jag den kung jag alltid kommer vara, snäll, trygg och snygg:-) :-) :-) :-) :-) :-)
 
 
Idag är mamma ledig. Hon är förövrigt ledig i tre dagar. Men idag har jag myst med underbara jenny vår beridare, ja alltså hon rider inte mig men hon hjälper mina vänner att bli bättre så de en dag kan komma på palen i GP och vara lika bra som jag.:-):-) hon longerade mig i allafall och jag skötte mig jag lovar. Bara jävlas med mamma och jenny är alltid så snäll mot mig så då kan jag inte vara dum tillbaka. 
Mys fick jag av henne också och det var förstås mysigt värre.:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
 
För er som vill träffa mig på riktigt kommer jag vara på strömsholm under nationaldagstävlingarna kom och hälsa vet jag.:-):-) 
 
Ha det bara i sommar värmen det har jag.
Tjing så länge