att göra, att inte göra

Nu är min tös tillbaka och nog är hon frisk allt. Idag har jag fått höra allt från "weine!", WEINE!! WEEIINNE!!!!!! HAHA ja ni fattar jag har varit ganska pigg idag och så har det blåst ute vilket gör vardagen lite mer spännande än vanligt.:-) 
 
Har också fått höra att jag inte får göra si och inte så och absolut inte så...jamen vad tusan får jag göra då klä mig som tjej och dansa hullahulla!?!?!?! (Det hade varit ganska roligt om jag gjorde det men det är nog inte min grej endå) Tillbaka till ämnet att få göra ovh inte få göra.:) jag får inte listan är betydligt längre en få göra listan. Först nämda ser typ ut så här.
 
Saker weine INTE får göra:
-Torka dregel på lindade framben
-Torka snor på lindade framben
-dra i täckena så det åker över halsen
-dra ner grimmor
-bitts
-skraoa med benen
-skutta
-hoppa runt
-dra tänderna motfönsterkarmen
-visitera jackor på jakt efter sötsaker
 
Ja frida säger ofta att jag inte får göra så men jag gör SÅ endå för jag är hästen med stort W i början och jag är inte som alla andra. 
 
Listan för saker jag får göra då, ja det är än så länge ett vitt A4 papper utan text på. Ja jag vet jag har det tufft, mitt liv är inte så lätt som ni tycks tro att jag har! Men bra har jag endå.:-D 
 
Jaha ja men det var nog allt för idag, imorgon blir det något annat roligt som händer.:-) :-) :-) :-) :-)
 
Tjing
 
heidii

duktiga du

Svar: Tack så mycket. :-) :-) :-) :-)
None None

Lisa

Weine nu har du glömt det viktigaste du får göra! Ta stora vinster och klå alla som rider i stallet med Mads på ryggen!