bilder från La france:D:D

Nu sitter ni där hemma i era bon och biter på era naglar och bara väntar på inlägg härifrån, och nu kära vänner, hundar som katter (även fast jag inte är så förtjust i någon av dem) så är det dax...bambambam här kommer en liten resume på min tid i Frankrike.:) MEN eftersom att jag faktiskt var duktig och bloggade nästan hela tiden under min utomlansvistelse så vet ni ju det mästa redan, MEN ni har inte sett så mycket bilder, fast igentligen så har ni ju det för jag misstänker att ni hänger en del på Segerstas sida på Fejan,MEN ni har inte fått mina kommentarer på alla bilder så det sdka ni få nu, för det komme rresumera resan otroligt bra och Frida nu skriver exakt som jag vill att hon ska.;) Ni förstår kanske att jag ahr fifflat med dessa bildtexter ett tag har ju bara åkt limosin i tre dygn så har haft mycket tid att fundera på nya saker jag ska göra innan jag dör.:):):):)
 
Men nä nu måste vi ju nästan börja såg en skymt av att det var en del bilder som skulle upp.:D:D
 
Mina damer, herrar och barn i alla åldrar, pansionärer och annat löst folk här komme rden unika bildresumen av min tid på resande fot.:D:D
 
Redo för avfärd, silvertejpen är på och båda grimmorna lika så, Firarrin står utanför och väntar, nu börjar resan mot La France MEN först träningsläger hos putte i Tyskland.:) Egen chaffis har jag också Frida närmare bestämt.:)
Någonstans på vägen mellan Segersta och outstanding Stables. frida blev lite sur på mig för jag skrapade så mycket så vi stanade och diskuterade saken. hon påstod att jag var jobbig som gjorde så men jag hintade med att det lät så illa när hon sjöng med på radion.:)
Här bodde jag och jimmy då vi var hos putte.:D
 
 
Snyggpryllarna på här ska tränas med Mads och putte.:D
 
Vet ni vad Putte har!!!! Ett solarium som man kan hissa upp och ner, förstår nu hur varmt och mysigt det är eller?!?!?! nä tänkte väl det, men alltså Maria och Mads jag önskar mig ett sånt i julklapp:D:D:D:D
 
Det finns tre saker som är extremt farliga och läskiga hos Putte. 1. Fontänen 2. Den svarta svarta svanen (som för övrigt är död nu) 3bron över valgraven, jag har minnsan sett krokodilerna som simmar i den, så över bron går jag inte de kan ju bita mig i hovarna då.
 
Jag har fått en ny ryttare, även fast han är lite kort än så länge och han når inte riktigt runt med skänklarna men ananrs är han bra, jag märker knappt att han är där.:D:D
 
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! Ska vi hitta på något roligt idag??????
Vet. Check otroligt viktigt att göra såna TRÅKIGA saker då man kommer til ltävling och dessutom behöva bli knoppad och se ut som en tös!! TRÅKIGT.
 
3a i Nations Cup med svenska lage, det var jag, Triviant, Lennox och Liza som var med i laget.:):)
 
Inte alla som får Frukost på sängen och antagligen ännu färre som även får Lunch på sängen, vilket bra liv jag har.:):)
 
Frida och jag på promenad, jag ahr motionerat henne ordentligt under denna resa, tre gånger om dagen i regn och sol, hon börjar i alla fall få upp flåset lite hehe så roligt att gå ut och promenera henne.:D:D
 
 
Frida och jag i solen redo för något spännande.:D:D:D
Nämen titta vilken fin rosett jag fick denna soliga dag.:D:D
 
 
Alltså grabben hälsa triviant att han inte borde bada i så varmt vatten han krymper så mycket då, var är han fresten, HAAALLLLLÅÅÅÅÅ!!!! Triviant det är prisutdlning nu!!!!:D:D
 
Bra jobbat piloten, jag ahde klappat dig på halsen också om jag haft händer:D:D
BLÄÄÄÄÄ:D:D:D
 
 
Jag såg att du åt en sockerbit, jag vill också ha, kolla vilken lång hals jag fick det borde jag få en sockerbit för:D
 
 
 
 
 
tja taj, jag kan i alla fall le när det ska tas bilder, MAds du är tråkig!!!!!!
 
 
 
På tur med madde, hehe super mysigt:D:D:D
Sen kom det lite regn också, Frida var jätteblöt, jag okcså för den delen och antagligen Mads med men vi kämpade på och det gick som det gick.:D
Min franska fanclub:D:D:D
 
 
 
 
Nu du grabben nu tar vi dem, allihop, åh, kom igen !!!!!
 
 
 
 
 
 
 
Blöt häst och groom, ldesn häst och ledsen groom, ja ungefär så kännde vi oss efter denna dag, dränkta katter och jag som avskyr katter, kul att kännas sig som en då...
ochoch hj
Jag förstod värkligen 0 denna dag, Frida knoppar, lindar vit och gör mig fin, Mads kommer i Frack och ahtt och sitter upp, vi tar oss till ridhuset för uppvärmning och hjälp av kyra, en tävlingsansvarig från FEI komme roch säger att klassen var flyttat en timme så vi går in igen, blöta och kalla, men när sockret kom fram känndes att mycket bättre.:D:D
Ritt avklarad, nu ska jag kollas av FEI och se så jag inte har något blod någonstans för det får vi inte ha då är det inge bra alls, Frida fixar till mitt kandar efter kontrollen.:D:D
 
 
snygga jag och just det Mads är ju med också.:D:D
Japp ny ryttare var det ja, japp vi tog en placerig denna klass, så vi kämpar vidare:D:D
:D:D:D
 
Fix och putts inför start, ja ni mina vänner så här ser det ut bakom arenans strålkastare.:D ska skriva ett inlägg om det senare.:D:D
 
Jahapp, tror det var det mästa, nu är endå frida så trött på sin dator för den är dum enligt henne så jag får väl sluta bloggga nu helt enkelt, återkommer imorgon, tjing så länge:D:D