UB horse show in helsinki 2014 del 3

Så var det ju det där med bilder som jag lovade. :-)  mamma tog inte så mycket som hon brukar men några blev det och de flest har ni nog redan sätt på insta och FB men då får ni väl helt enkelt se dem igen elller bara sucka, himmla med ögonen och hoppas på att undertexterna kan ge er ett gott skratt.:-) :-) :-) 
 
Bilen redo bara jag som ska in också. Firrarin är snabb men ganska trång och speciellt om man har en sån elegant och rund mage som jag.:-)
 
Koll på banan det är vad jag har coolast av dem coolaste är jag. :-)
 
Lite trött.
 
Vinnst i GP 68%
 
Vinnst i GP kűren 74%
 
Knock out 2 en placering bättre än förra året. Mads tyckte det var konstigt. Vi var ju bäst.:)
 
Hemresan gick kanonbra. Mamma och jag tog oss över stora blå utan större problem.:-)
 
Mamma och