hopp och studds

Nu är det så här att jag har så kul om dagarna så jag hinner lixom inte riktigt med mig själv ibland, jag hoppar och studdsar mest faktiskt, livet är p åtopp och jag ahr hur kul som helst:):):) 
Min minipilot rider mig för stunden då Mads inte vill eller int ehar tid jag vet inte riktigt, men det är kul mned en minipilot för då kan man hoppa och studdsa:D:D:D:D:D och man kan absolut hoppa och studdsa då det komemr finska kanonkullor farandes mot en, en är riktigt fluffig ser den knappt för den har så mycket hår på huvudet, han är en riktig läskig typ alltså, men jag löser situvationen genom att hoppa och studdsa och min minipilot bara skrattar, hihi så jag antar att hon har kul.:):):) vilket innebär at tjag kommer fortsätta.
 
Sen hoppar och studdsar med mamma också men hon blir bara sur och säger "nu får du ge dig!!" men det lyssnar jag inte på för hon är så tråkig när hon säger till.:)
Idag hoppade jag och studdsade jag i hagen vilket var SUPER roligt:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D 
 
Nä men mer då, jag har hjälpt till att städa i stallet och självklart blir det jättefinnt när jag hjälper till.:D:D:D:D:D
 
Städa och fixa det är min dålda talang:D:D
 
Ordnign de tär mycket noga att det är ordning i stallet:D:D
 
Jabbadabbadoooooo
 
Kolla vilken fart jag har:D:D:D
 
Jippi.:D:D:D:D:D'
 
 
 
 
Elin

Vad duktig du är som hjälper till att hålla ordning i stallet! Du är en superfin häst men det vet du redan om va? =)
PS Jag gillar verkligen bilden på dig och din ryttare där du blir kliad på huvudet. Du ser ut som en jättesöt kamel eller en alpacka <3 D.S