Snäll

Idag harr jag haft världens chil dag:D:D:D promenader har hunnits med mellan måltiderna, massage har jag fått också, rena relaxen.:D:D:D Jag har blivit borstad och, OCH jag har haft träning med FRIDA idag:D:D:D Frida longerade nämligen mig, och jag var guda snäll (förstås) provade bara mina flygkunskaper en gång men då blev Frida så arg att jag bestämde mig för att vara snäll.:):) Efteråt så MYYYYYYYYYSSSSTE vi jäääääääätttttttteeeee läääääääääääänge:D:D:D:D:D den där tösen gillar värkligen mig om de tint evore för att jag ahde mat kvar i lägenheten så hade vi nog myst än, men jag avr så dödligt hungrig så hon tog in mig och gick själv hem för mat:D:D men snart är hon tillbaka för att ge mig mat igen.:D:D:D
 
Sova är jag bra på:D:D:D:D
 
Helloj:D:D:D
 
Trött efter träning får man vara så det så:D:D
 
 
 
 
N

Hej,

Min häst såg ditt fina kandar och önskar sig ett likadant i julklapp så då måste jag som matte uppfylla hans önskning. Vet du vad det är för märke/modell så jag kan hitta ett till honom :)

Svar: Hejsan
Mitt kandar är ett Brunt OS.:):) klart han ska ha ett sånt de tär ju hur finnt som helst.:)
None None