JAAAA

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Frankrike levererar WIFI😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 HÄR SKA BLOGGAS!!!!!!!!! Ni kommer få veta allt från tävlingarna.
 
Resan från patrik började vid sju snåret på måndagmorgonen fast då hade jag redan varit vaken i typ jättemånga timmar redan. Hoppade på bilen och så var vi iväg. Vi började med att åka till franska lyon för övernattning på en galoppbana där. Och nä tyvärr jag fick inte galoppera på banan men det gjorde inte så mycket för jag var ganska trött. 
Upp tidigt på tisdag morgonen igen för att åka vidare. 
 
Framme i vidauban vid lunch och in på hotellrummet som bar bäddat med halm😊😊😊 skönt mysigt att sova på det lixom.
Mads gjorde entré efter några timmar och då skulle vi ut och träna lite lätt.😊😊😊😊😊😊
Frida har gjort jättefinnt hos oss och jag är nöjd oxh glad.
 
Idag (onsdag) är det vet. Check och på torsdag börjar tävlingarna i natioms cup. Tjogoo.😊😊😊😊😊
 
Så här bor vi. Finnt va😊😊😊😊
 
Nä nu ska jag reta någon. Ses sen
Tjing