Nu tar vi över

Harri halloj Weines blogg. vi har nu fått den stora ärran att fortsätta med denna blogg, jag Mc queen och Autograf. :) när Jimmie kommer hem från tyskland kommer även han få vara med i blogg teamet.:)
 
Detta kommer vara lite konstigt för oss alla tror vi men vi ska göra vårt bästa och försöka hålla standaden på topp, Weine har trotts allt haft runt 200 besökare om dagen så detta kan bli skoj att se hur det går.
  Ni komme rfå följa med oss på vår resa mot toppen, men först en liten pressentation av oss själva så ni med säkerhet får reda på vilka vi är:)
 
Vi börjar med mig Autograf Q även kallad, Anton:) Jag är en ung herre på 5 år och min karriär har igentlign nyligen börjat, jag är på första trappsteget till att bli en stjärna, gjorde nydligen en insatts på Falsterbo hors show, och slog där till med en show som fick hela teamet att hålla andan, men jag fick mig ett nytt träns på det och det var precis vad jag ville ha.:) jag lär mig nya saker varje dag och sakta tar jag mig uppåt för jag vill bli en stjärna en sån där stor världsstjärna och det tänker jag bli också.:)
Det bsta jag vet är att fladdra med överläppen, alla skrattar åt mig när jag gör det vilket gör det roligare och då kan jag inte sluta.:)
åh här är jag ju, bilden togs för ganska länge sen men jag har inte ändrat på mig mycket.:)
 
och nu över till dig MQ....
 
 
Jahapp, ja jag heter alltså Mc Queen SEQ och är en rödhårig tös som är hur söt som helst, jag är 7 år och har kommit något längre på min väg mot stjärnorna än vad anton har.:) jag lär mig precis som anton något varje dag och min trav fick jag en 9 på sist jag visade den för en sån där domare så det kan jag...trava alltså, galoppen är också rolig och nu kan jag nästan göra såna finna galoppombyten tror jag det heter. Mads och jag tränar för fullt och det är kul, men ibland så går det inte alls och då står jag upp för det mästa men int elika mycket längre för jag börjar bli en vuxen dam nu och då måste man vara snäll.:)
Jag har precis kommit igång med tävlingsbiten kan man säga då mads tagit det väldigt lungt med mig. HAr precis lärt mig åka stor lastbil vilket är svårare än vad många tror, kan ni tänka er själva att vända runt och stå på sidan, de tär faktiskt jättesvårt...
Det är i alla fall väldigt skön att ha med sig mamma då man åker iväg för hon är världsvan.
 
 
åh här har ni mig ju också:):):)
 
Ja det var vi två det, ungdomarna så att säga, jimmie får berätta om sig själv när han kommer hem igen.
Vi tre komme rdå ha huvudansvaret för denna blogg fram över men de andra i stallet kan med all säkerhet också dyka upp. 
Hit Master (HM) kommer berätta om hur man på bästa sätt kommer igång efter en lång viloperiod.
Lady day vår alldeles egna mode expert på hästpryllar.
Zick Zack om sina äventyr med blondi Annie.
 
De tär bara tre av våra vänner men vi har en hel del till som säkert också vill yttra sig här.
Denna blogg kommer bli allas blogg, hästarna på Segersta tar över och ska göra sitt bästa för att hedra kung Weine som komme rlämna gården inom kort.:)