Midsommar firrande

jen glad midsommar på er då, :D jag gjorde inget vettigt alls på midsomamr fast det är väl så man firrar om jag förståt det rätt, hippi och jag åt upp midsommarstången för familjen och alla skyllde på chagini och grappa för de är så stora runt magen, så hihi, tor man int eär lika stor som dem fast jag vet att jag nästan är det fast det gör inget för jag är en grabb i mina bästa år så det så.:D
jag tycker endå det var ganska roligt när hippi sprang runt lös idag, haha hon flydde från barnen, de hade lekt med henne jättelänge (och jag fick inte vara med) plötsligt tog hon till flykten och sprang så alla andra blev jätteupprörda (även mamma och blondi)
Det händer mycket här på farmen och sommarn som bara har börjat än så länge, hur ska detta sluta?!?!?! :):)
Tror i alla fall att mamm atycket det är ganska mysigt att åka runt på mig, ja för alltså hon gör ju inte så mycket, hon bara är där och håller sig fast, resten fixar jag.:)
 
 
Bettinas islandshäst

Hm. Det är ju kul om mammor håller en sommar, eller mer. Hoppas du är rädd om henne. I övrigt - ha ett härligt sommarlov Weine!