Nu är jag tillbaka

Tjenixen alla monster diggare nu är jag här igen, inofficiellt i alla fall, imorgon blir det offeciellt att jag börjar blogga igen så ni som är duktiga och titar in här utan att jag behöver visa på Fasebook att jag ahr bloggat ni kommer se detta fantastiska, spektakullära, underbara inlägg från mig.:)
 
Idag har varit otroligt varmt ute jag har kännt mig lite trött, värmen är så jobbig tycker jag men jag är nöjd över livet endå för såna här dagar då planerar jag för bus och bråkigheter som jag ska värklighetsställa inom en snar framtid, hehe:):):)
 
Idag kom även Frida hem igen efter sin semester, hon kom till mig och pratade lite och så fick jag morott, muttor!!! inte konstigt att jag tycker så bra om henne:):) men så är det ju med henne jag bråkar med sen också men jag får morötter endå.:):) hehe bra jag har det eller hur.:):)
jag försökte också att se oskyldig ut när Annie berättade för Frida vad jag gjort med Maria här om dagen, men det gick inte så bra (att se oskyldig ut alltså), Jag gav nämligen Maria en flygtur så hon hamnade på marken, varför hon hamnade där är ju oklar eftersom mina skutt och försök till flygturer är väldigt lugna och stabilla  (hehe), hon får helt enkelt fixa ett säkerhetsbälte till nästa gång tycker jag. :):) har i alla fall haft kul med Maria medan Mads har haft semester:):):)
Och en ska till jag har fått ett nytt smeknamn Stifler, haha stiligt va:D:D
 
Nu får jag fortsätta imorgon då ska ajg bråka med Frida och ha kul hela dagen:D:D nu är höstterminen igång och jag är redo till 110%, nu kör vi Team Segersta:D:D