Imorgon börjar det...

Idag har jag varit jätte glad för jag har förstått att jag ska få vara med i Globen nu, har lixom funderat när detta skulle hända lixom.:D  Frida har fixat med alla mina saker och på kvällskvisten så körde hon fram min lastbil och började lasta in allt som ska med.:D:D:D känne rmig laddad och taggad som bara den och jag ska göra allt för att få visa mig två gånger där inne på arenan.:):):):)  Jag ska tävla WC det är ju igentlgien inte riktigt klokt, detta år har bara gått rakt uppåt för mig och Mads.:D:D:D är så himmla roligt att tävla, jag älskar det.:):):D:D:D:D
 
Jag kommer vara i globen frma till Lördag och förhoppningsvis till och med söndag, så bloggen får lite semester tills jag kommer hem igen.:):)
 
Idag så kollad ejag runt på internet och hittade en rolig artikel på tidningen ridsports sida om tävlingarna från helsingborg som jag var på för någon vecka sedan. där fanns en rolig bild:D:D
 
Peikko. helt rätt tänkt:D:D:D haha helt rätt.:D:D:D