Tjohoooo

Hej halloj:D:D:D:D:D
 
hur står det till med er idag då?? Idag har vi haft party på Segersta:D:D:D:D hästar har dansat på gårdsplanen och löven har virvlat runt deras hovar:D:D:D vilken underhållning det varit, jag satt på första parket förstås.:D:D:D:D
fick en massa äpplen av Frida vid EM fodringen också gott:D:D:D:D
Träningen för Mads gick bra idag, jag höll mig till marken idag, haha ja jag berättade ju inte det igår men när Mads satt på mig igår så pratade han med kunderna sammtidigt och berättade om mina luftkonster här om dagen, jag tyckte det var ganska tråkigt att lyssna på hans babbel så jag visade kunderna istället hur jag hade gjort.:D:D Men idag var jag snäll höll mig till marken som en duktig hest:D:D:D
 
mer än så har inte hänt idag:D:D hoppas på mer roligheter imorgon.:D:D
 
Tjaoo