Äntligen

Äntligen damp den ner i brevlådan som jag har väntat på den!!!! Idag elle rom de tvar igår kom nämligen hippson magasinet till oss på segersta och självklart så var ju världens absolut snyggaste häst på omslaget, nämligen j
JAG:D:D:D:D:D som jag väntat, var ju typ två månader sen de var här och hängde en hel dag med mig och Mads, ja han var med han också och för övrigt är han med på omslaget han också.:) 
Alltså repotaget handlar om mads och igentligen ingenting om mig, jag är mäst med på bilderna men om man läser hela tidningen så dyker jag upp lite här och där faktiskt så jag fick vara med på fler sidor än vad mads fick.:D:D:D:D:D
Man skulle kunna säga att jag körde på leken, "här kan man va!"
 
i övrigt idag ahr jag fått tillbaka min Frida som varit ledig hela helgen men idag var hon hos mig igen och det var så mysigt.:):) jag åt gräs och hon vaktade så det inte skulle komma eventuella faror. :):):)
 
Snygg jag är va:D:D:D:D:D:D
 
Vi kunde ju inte visa tänderna sammtidigt, tror fotografen fick ta ganska många bilder på oss för att få den bästa.:):):)
Rida, rida ranka, hästen hete weine, springer så fort så fort så mads får hålla i sig, hej och hå kämpa på.:D:D:D
Tjohoo:D:D:D:D
 
Förstår inte alls vad textförfataren har fått dessa ord ifrån jag avr ett snällt lamm HELA fotograferingen och jag var absolut ett snällt lamm innan också, vadå skygga, jag skygga ALDRIG!!!! ;););)
Ja också så har vi då denna som om vi inte är konstiga nog vi två redan, så ska han hänga som en orangutang i mig också, nä vet inte om det är riktigt okej alltså, nästa gång så är det min tur mads.:D:D:D