Nu drar jag

hej då mamma nu åker jag på eget äventyr utan dig:):):) men jag är lika weinig som vanligt endå, MAria komme rfå hålla hårt i mig så jag int ekör solo helt och hållet:D:D:D hehehe, men jag ska försöka vara snäll, men lovar inget,;););)
Hoppade på lastbilen med ett jätte skutt i morrse då maria höll mig och ställde mig typ perfekt direkt, hallå vi skulle ju ut på tur ju.
Proffset Daniel ska köra oss och MAria kör nog en del hon också, nästa gång får vi hoppas att mamma kan köra också då har jag tre privat chaffisar:D:D:D:D vore ju ascoolt:D:D:D eller vad tycker ni???
 
Ja och en sak till, jag viet ju inte om Maria kommer skicka info om vår tur till mamma så hon kan skriva här så ni får läsa under veckan men jag kan väl säga så här, det kommer upp info på något vis här kanske imorgon, kanske inte men om en vecka kommer det sammandrag då jga är hemma igen.:):)
 
Tjing så länge.:D:D:D
 
Fix i trix:D:D:D:D
 
Skynda då Maria, bilen kan av olika anledningar åka utan mig!!!!!
Tur för dig att den stod kvar, nu är jag på då åker vi.:D:D:D:D
 (jag) Hej då mammi, kommer sakna dig lite i alla fall:)
(jim) Bläääääää!!!!!!!! hej då mimma se om en vecka.:):)
 
Limosinen på tur igen, mot tyskland:D:D:D:D Camp Kittel here we come:D:D:D:D