trea och etta vilken helg jag haft

Vilken helg jag ahft alltså, på lördagne fixade Frida till mig och jim med knoppar och resekläder:D:D:D:D in i firrarin och iväg till Sigtuna Ridskola, kanske inte så glamigt men oj vad kul det var att åka bil med jimmy.:D:D:D Vi pratade massor så kul hade vi och så hockus pockus var vi i sigtuna och Frida och Annie lastade ur oss ur bilen och så gick vi mot vet. checken, tjohooooo!!!!!! här kommer kungen sa jag bara åt allt löst folk och for upp i luften som en exploderande kanonkulla (eller köttbulle) om man nu vill se det så.:):) Folk fick helt enkelt fly för livet från mig och i mitten stod Frida och höll hårt hon var nog ganska varm i kläderna kan jag tänka mig, men det var ju så otroligt roligt att få komma ut och visa upp sig och så är det ju alltid roligt att skapa rubriker (hehe) för jag tror nog filk pratade om mig en stund efteråt.:):) 
 
studdsade tillbaka till bilen och firda tog på mig tävlings outfiten och så studdsade vi tillbaka till framridningen och Mads för värmning in för GP:n :D:D:D jag avr ju dock redan uppvärmd så nu skulle bara Mads bil det också.:D:D:D
känndes asbra på värmningen med Mads och vi var värkligen på G när vo skulle in på banan, sprang på så bra att jag fick ihop 69,5% och jag ledde klassen, men så tänkte jag att det är lika bra att ge plats åt ungdomarna så Jim och Darica blev 2 respektive 1 så alltså kom jag 3 och det är jag nöjd med.:D:D:D alltså jag är nöjd med att det blev segersta *3 på prispalen.:D:D
Dagen avslutades hemma i sängen med morötter och socker och mys med Frida.:D:D:D
 
Söndagen började vid nio för mig, då var det promenad med Frida och sen fick inför dagens start, vi åkte från segersta vid tio men det var för tok för tidigt så jag fick gå på bilen igen för Frida kom på detta då hon nästan var vid framridningen, men då passade jag på att kissa och sova lite till, när vi gjorde ett nytt försök så gick det bättre och Mads och jag värmde upp  iför GP specialen och sen svävade fram på banan presis som på lördagen fick ihop 69,4% vilket räckte till seger och idag gav jag inte bort den till någon, för idag ville jag ha godiskransen själv.:D:D:D:D  fick springa först på ärevarvet och det är ju helt otroligt roligt.:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Värmingn på G:D:D:D
 
Kolla in sprattelmannen och hans pilot hattmannen:D:D
 
Jimmy fick gå in på prisutdelning för oss båda på lördagen då jag redan åkt hem.:D:D:D:D:D:D
 
VINNST:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
 
Idag måndag har jag haft vilodag så Frida har gått med mig och myst med mig och jag ahr haft det mysigt.:):):)
Klistund:D:D:D:D
 
Jag äter på mitt pris:D:D:D 
 
Frida och jag kolalr om vi fått post och det hade vi, men bäst att jag också kollar ordentligt så vi inte glömt något.:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 
Heidii

DUKTIG :D