Har ni hört!!!!

Har ni hört om Darcia då!!??? ja kanske dum fråga det uppdateras ju flitigt på fejan om hennes resa mot VM men igår ringde hon faktiskt till mig och då passad ejag på att intervjua henne:D:D:D hihihihi så skoj att prata med henne igen. Även fast vi står i separata stall så är vi goda vänner för det.:D:D:D
Så here we goooo:D:D:D:D:D:D
 
Vi börjar med lite tråkig bakrunds fakta om Darcia...
 
Namn: Darcia VH
Ålder: i sina bästa år (tro mig)
Pappsen: Danone 1
Mammsen: Dakarta VH
Morfar (den viktigaste som finns i ens släkt): Don Schufro:D:D
 
Ja sen har hon massa andra bra pollar i släkten också men det har jag med så längre än så tänkte jag inte visa er, det är fortfarande jag som har bästa släkten. att tilläga är att jag och darcia inte är släkt på något vis alls. så vi har inga likheter alls heller eller!?
 
Sen är hon ju tjej och brun med nåt vitt lite på benen och i huvudet, har inte tittat så noga men ni känner igenhenne på bannan som den glänsande diamnaten från Segersta. :D:D
 
Så nu då kanske vi ska börja:):)
 
Tjabba tjena hallå Darcia! hur har du det i la France är det bra eller??
 
Hejsan hejsan Weine jo då vist är det bra, känner mig riktigt bra efter resan, från sverige, vet du jag fick åka med snyggisen Scandic från Patrik i tyskland och han tittade på mig!!!!!!!! :D:D:D jippi:D:D:D  och sen så är vi ju för stunden på ett ställe där vi tränar inför själva Vm och det är skoj, kollar på gamel rävarna så jag hitta rlite insperation till min egna träning så allt är bra för stunden, lite tråkigt att åka utan sina bästa kompisar får segersta bara.
 
Hmm, jag förstår att det är tråkigt att åka utan mig på en sån här resa:) men nästa resa kanske blir tillsammans vem vet, vem vet. vad roligt att allt är bra. måste bara fråga hur är det med jeanna? är hon nervös inför allt detta eller är hon lika cool som alltid??
 
Min Jeanna är allti sten cool, skulle hon vara det minsta nervös så tar hon den nervositeten inom sig och kör på endå, hon är så cool min pilot.:D:D 
 
Jag har ju skådat på fejan vilket otroligt vackert ställe ni får bo på nu under pre-campen, helt otroligt. Kan du försöka få med dig den anlägningen hem, inte för att segersta är dåligt men skulle vara så najs att ha en extra anlägning bara så där endå lixom.:D:D:D
 
Men eine nu dagdrömmer du igen, klart jag int ekan ta med mig hela denna anläggningen hem till sverige, hur skulle de se ut vid tullen de skulle ju plocka in oss direkt för överlast och sen tror jag inte det är så lätt att få in allt i lastbilen vi har ju bara vår minilastbil än så länge men jag ahr fått ett stort tävlingsskåp!!!!
 
Ja vi såg med sorg i hjärtat på fejan att det hedliga gammla gula tog farväl på ett finnt sätt hemma hos patrik, skönt med stora skåp, då kan våra mammor ta med ännu mer godis åt oss då vi reser.:D:D:D:D
 
ja vist är det bra då kanske jag kan få lika mycket godis som du alltid får på tävling, nu när jag har ett skåp som är lite större i alla fall.:D:D:D
 
Nää, men du darcy, vad säger du om jag säger roliga minnen??
 
Syftar du på det extremt roliga minnet på väg hem från frankrike förra året eller vad tänkte du på, för om du tänkte på det så var det inte roligt alls, du skrämde ju halft ihjäl mig dummer!!!
 
hehe, ja precis det tänkte jag på, men jag ville ju bara säga hej glöm inte det. 
 
Ja men du hade kunnat göra det på ett trevligare sätt itne komma flygandes över väggen och göra luftanfall på min rygg!!!!!
 
Jag ber, Här och nu om förlåtelse för mina upptåg under den resan och jag lovar inte att de tkan hända igen för det kan det nog:):):) men se vad bra det har gott för dig efter den lilla upplevelsen, resultaten bara strömmar ju in och bra är de också!!!:D:D:D
 
tjihii, ja vist är det kul, detta år har varit toppen för mig och jag tror bara det kan bli bättre och bättre, faktiskt.
Men nu måste jag rusa jag och grabbaran ska ha ett taktikmöte nu så jag ahr inte tid med dig mer Weine, kul att du svarade i telefonen, hälsa de andra hemma och fortsätt följa min resa på fejan:D:D
Hejdå Weine
 
jaja, okej Darcy, hälsa de andra grabbarna så mycket och så ses vi när du komemr hem, hej då:D:D
 

Så där då har vi bara bilder kvar då på Darcia:):)
 
 
 
Ja ni de tär ju bara kolla på bilderna för att förstå vilken bra häst hon är:D:D:D
 
Det var allt för idag, tjing tjong
Så ses vi snart igen.:):):)