hon tog semester men jag är i full gång endå

JA mamma är ju bertrest nu, utan mig!!! förstår inte varför jag inte fick följa med henne.... i går kom hon i alla fall på en snabbvisit för att se så jag levde och vist lever jag i högsta grad, men blev mycket glad då hon kom så jag fick lite kli bakom örat, vi mös en stund sen försvann hon igen. körde lite lastbil gjorde hon också men se försvann hon igensom sagt. Jag blev lite motionerad och så går jag ju i hage nu också och det är mysigt:D:D:D:D:D:D
 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på de nästkommande två veckorna utan min mamma men får väl hitta på något. Kolla på TV ska jag göra måste ju hålla koll på Darcia som är ute och far nu ighen, denna gång är de på VM i Frankrike:D:D ska försöka hålla er uppdaterade lite med det tänkte jag, men ananrs så vet jag inte riktigt:) vad tycker ni att jag ska hitta på????
 
Jag skaockså intervjua någon i stallet tänkte jag men nu skinner solen så mycket så nu måste jag sluta får se vilken jag gör narr av här näst:D:D:D
 
Ses snart tjingeling:D:D