Pratat med Knarzy igen

Ringde Darcy så fort de gjort sin ritt, men då svarade hon inte, hade ju fullt upp med fotografering och intervjuer med media då så fick prova igen lite senare och nu har jag ÄNTLIGEN pratat emd min tös igen om ritten och känslan och....äh så här lät det ungefär:):):):):)
 
tjabba tjena bästa tösen min!!!!!
 
Heeeeeeejjjjj weine!:D:D:D:D:D
 
Hur var det, att gå in på VM och bara köra?!?!?!
 
Det var fantastiskt roligt och jag var hur cool som helst där inne. ÅH vad kul det var!:D:D:D:D:D:D
Det var ju en ganska stor arena men jeanna och jag gick lixom in och bara körde som vi brukar och så blev det som det blev.:) är så glad över att jag fick göra detta.:):):):)
 
Jag såg allt på ClipMyhorse.tv tillsamamns med jim och Liza:D:D de jubblade liksom jag efter att ha sett dig och Jeanna, håren reste sig längst med ryggen:):):)
 

Åh weine <3 ni är för härliga, jag gjorde värkligen mitt bästa och det blev ju som sagt bra 69,6% inte så dåligt för att vara GP och sin egna mästerskapsdebutt:):):)
 
Nä värkligen itne, du var så duktig så, vi GP hästar här hemma är så stolta över dig och jeanna, Liza och jag anser oss färdiga med din träning nu ska du bara sikta på att bli ännu bättre.:D:D
 

haha, åh Vad ni är finna ni två, ni har värkligen avrit toppen att ha med sig på alal tävlingar, men det ska vi ju fortsätta med, jag vill gärna höra era tävlingshistorier då vi åker med lastbilen, de är så mysigt när ni blir nostalgiska:):):) och jag ahr ju så mycket kvar att lära så jag hopaps ni fortsätter hänga på även och jag coh jim tar era priser från er:):)
 
Klart vi fortsätter än finns det både piaff och passage OCH bocksprång kvar i mina ben så jag kommer mer än gärna vara med ett tag till.:):)
 

Vilekn tur Weine, för ananrs så blir jag arg på dig, men nu måste jag fixa lite, rulla mig coh så så julia får lite extra att göra med mig är ju så mysigt med ompyssling:):):):)
 
Det låter bra det, hej då Darcy, hörs lite senare i veckan kanske eller så får vi prata massor när du komemr hem igen.:D:D:D Tjingeling:D
 

Hej då Weine och alla andra hemma:):):)