hello

Jag har inte sovit bort en månad och en vecka, nä jag lovar faktiskt jag ahr haft enasrolig månad men äventyr och massa skoj, jag åkte til lholland för att hjälpa tre elever, Kexet, Robban och fidde. Vi åkte gemenaskt för att göra resan lite biligare:P men att åka med sina elever och som enda läranren är ju ganska tufft alltså tänk er att åka på klassresa med en skolklass som ggår på högstadiet, riktigt stökigt emd andra ord, en gång var jag tvungen att gripa in ordentligt och säga till på skarpen att nu får ni stå still annars får ni med mig att göra.:):) 
Tyckte själv att jag avr super duktig so mgjorde det emn mamma blev sur på mig för att jag hade tagit av mig båda grimmorna och klättrat över till kextet och bet honom i halsen, vadå!!!!!!! du viste faktiskt inte bakrunden till allt stök mamma!!!!!! 
I övrigt så gick resan till holland bra och vi kom fram och det blev träningar direkt med eleverna och sne så tränade jag och mads lite också. Efter det var det som vanligt Vet. check och sånt sen tävlingar hela helgen.:) Procent mässigt gick det så där för mig, men mamma var glad endå och pappa cokså ( tror jag ) 
Helgen gled mot sitt slut och jag skickade hem mina elever till sverige igen, själv åkte jag hem till scandic och toy och deja och tränade lite, de tre är värkligen bra tränare, :D:D mads tränade för patrik och det gick bra, två dagar var vi där och sen hoppade jag, jim, mamma, mads, maria och filip på blå faran igen för att åka mot Salzburg i österriket där vi förstås skulle tävla lite också, supoer nice tävling måste jag säga, massor att se och vilken arena, var som att gå in i ett julkort:D:D:D Toy var emd som min tränare och jimmys tränare och så var även deja med och patrik till mads.:) dream team lixom.:D:D:D:D:D
I salzburg gick det helt ok också fick i alla fall springa ärrevarv på båda mina starter och det är ju förstås allt lika roligt.:D:D:D
 
Nu är jag hemma på segerasta igen för en behövlig jul ledighet och återkomme rhit nästa år.:D:D:D:D med en årskrönika till att börja med.:D:D:D 
Häng emd mig och mamam på våra strapatser även då så får ni er ett gott skratt:):)