svarta klumpar

Jaha måste börja med att säga att, bara för att jag inte skriver varje dag så kan ni väl åtminstånde ge mig en kommentar då och då för att jag ska ha något att berätta om... händer inte mycket i mitt liv just nu då tävlingarna inte dragit igång än så ni får hjälpa till lite för att hålla detta vid liv. Jag skulle tycka det var mycket roligare om vi gjorde denna blogg lite mer tillsammans ör då blir det mer att skriva och mer läsning för er.:):)
 
jaja, det var det tråkiga, nu til ldet roliga.:D:D:D Idag tvåbeningar så har jag promenerat och joggat och tränat med Mads, ungefär en helt vanlig dag i mitt liv...men, japp idag finns ett MEN med i bilden också och nu ska ni får hara vad det är.
 
Allt började i morse då Frida skulle plocka av mig mina sockor och som vanligt så kollar man mina ben, det är inte ett måste att Frida ska göra detta moment men det är ganska ofta hon som gör det och idag avr det i alla fall hon. Och jag äter min Frukost i godan rå och då... ja DÅ så hoppar det en liten svarklump fram bakom några höstrån, jag blir förskräkt och försvarar mig emd en karate spark rakt på den svarta klumpen, Frida reagerar inte alls som jag trott utan blir skräckslagen då den svarta klumpen inte rör på sig mer, men vadå det var väl bra att dne slutade röra på sig den var ju ett hot mot min mat och oss båda två ju...jag förstod ingenting, men då jag kopplade att dne svarta klumpen int ealls var något som hade kunnat göra mig illa utan att det i själva verket var Lakris vår stallkatt som bara lekte bland mitt hö så var ju uppständelsen lite mer förstårlig, jag ahde träffat lakris så han fick hjärnskakning så hela dagen idag har det vart synd om katten men int eom mig, men han anföll mig först, jag försvarade mig bara så det så.
Och fresten så har ni töser klagat p åden där lakris endel då han hela tiden springer in till oss hästar då ni mockar och fixar i våra lägenheter, så jag sa bara till honom att han fick skärpa till sig, och jag tror jag lyckades ganska bra med det.
 
Träningen med Mads gick finnt tycker jag, jag var förstås bäst som vanligt och gjorde allt perfekt som vanligt och då träningen var över kom Frida och hämtade mig, den latmasken hon är då aldrig med och svättas hon bara glider in då vi är klara, så fuskigt.
 
 
 
 
Emelie

Kan ni inte göra ett inlägg om hur ni gör när ni lindar benen för ridning osv? När jag ska linda med paddlar under får jag inte riktigt till det lika snyggt som er om jag säger så..

Maria

Weine!!! Va fasen är det för fel på dig. Katter är kompisar inte fiender. De håller ditt foder fritt från muslortar och de hjälper dig att skrämma Mads. Han är ju livrädd för dem:)

Svar: helt sant maria, jag ska vara mer försiktig, och eftersom det är svårt att skrämma Mads så kanske vi ska bli vänner istället:):)
None None

Hanna

Jag har några frågor.

Sover du alltid med lindor? varför då? och har du benskydd i hagen? :))))

Kan du skriva mer "tips från coachen/kungen"?

Hur många hästar äger Mads? När du skriver får det att låta som om han och jenna äger hela stallet.

Om du vore en hingst så skulle och en valfri blogghäst ha en mysig sund tillsammans. Vem skulle du välja då?? :))