jabbadabba dooooooooooo

hehehe, ja ni älskade beundrar, läsare, ja alla som ens får för er att läsa allt jag skriver, elelr som frida skriver åt mig. Min pappa Mads har lämnat mig först en vecka för Falsterbo och nu en vecka också, fast nu vet jag inte riktigt var han befinner sig för han svarar inte när jag ringer, så han vill väl inte prata med mig även fast jag avr så bra i mariefred, men bara så han vet så skriver jag typ autografer hela dagarna åt folk och fä.:D:D:D och så äter jag gräs. och vet du Mads vad min bästa vän john sa här om dagen att jag hade gått ner i vikt, haha, katjing p åden:D:D:D:D men de få kilona gick jag nog upp igen samma dag då jag snodde åt mig lite gräs på promenad med Frida:D:D
Frida då jo hon tar handom mig precis som hon brukar, borstar, masserar, pussar och kramar, har också fått en ny kompis i Tommy, eller vi är ju kompisar sen förr emn u är vi BFF lixom:D:D:D haha han tog handom mig här om dagen på ett utmärkt sett om ni frågar mig.:) 
 
Idag så skulle jag longeras, jabbadabbaddooooooo:D:D:D haha var piggare än piggast och de tär en sak jag inte döljer direkt, frid avar nog glad att hon valde att vara inomhus med mig för så pigg var jag.:):) hade jätteskoj men när frida började se ut som en rödbränd hummer i ansiktet så bestämmde jag mig för att vara lite snäll igen så på slutet var jag jäääätttteeee duktig:D:D:D:D:D:D:D:D
 
det var allt för mig denna gång tjingeling:D:D:D:D:D
 
kom med förslag p åvad jag ska skriva om vet jag.:):):):) då kanske sdet händer lite grejer här:):):):)