värmeslag

Åh herregudar vad det är varmt utanför fönstret!!!!!!!!! Det är helt knäppt vad varmt det är och nu har JÄTTE bromsarna kommit också!!!!!! De är jätteSTORA jag lovar, helt otroligt hur stora de är. Stora som helekoptrar är de, alltså miniatyr helekoptrar såna man styr från sin smarta telefon;-) haha
 
Har även tränat idag med mads på ryggen. Konstigt. Har typ vilat sen vinnsterna i mariefred för två veckor. Om man bortser ifrån att blondi har joggat med mig lite så har jag vilat i TVÅ veckor men fan vad bra jag var idag klar på 40 minuter allt var perfekt men svätten ran på både mig och plutten på min rygg.;-) 
Jag måste klippa mig nån dag, FRIDA!!!!! Ska vi ha klippstund någon dag!?!?!?!?! Jippi.:-):-) :-) :-) 
 
Nä nu måste jag partaja vidare. Härlig sommar alla snart drar jag utomlands igen.:-) ::-) :-) :-) :-) :-) :-)