Dags att väcka mamsen igen

haha ja nu får hon sluta sova på jobbtid tycker jag, så idag väckte jag henne med dunder och brak, hahahahahaha:D:D:D:D:D hehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.:D:D:D:D nä så farligt var det igentligen inte, men skoj hade jag.:D:D:D
 
Ja alltså allt började runt nio snåret i morrse då mammi skulle fixa mig inför träning med mads, på med benvärmarna och moonbootsen och så sadel och kandar, haha sen skulle jag inpregneras också tyckte mammsen, för det var så mycket fluggor ute i solen, och jag är ju inget big fan av fluggspray så jag for upp i luften så kedjorna som jag sattt fast i krasade i golvet och ja en lös weine är en weine på äventyr, så jag tog tillfälelt i akt och sprang min väg, rakt uit genom stallet kedjan för dörren gick i bitar eftersom jag glömde öppna den innan jag sprang rakt in i den och igenom den, hehe, mammi efter med grimmskaft och snäl lsom jag är så stannade jag hos chagini vid hans box, blev så paff att hon inte stoppade mig tidigare, annars hade jag sprungit längre.:D:D:D 
 
träningen gick bra med mads i  alla fall och sen har jag gått på promenader och haft mysigt i gräset,:D:D:D:D
 
Söta jag på gräsjakt med mammi.:D:D:D