Strömsholm

Tjäna tjäna alla bloggläsande solgrodor där ute. :-):-) jag har haft fullt upp i helgen, var ju på besök på strömsholm för lite tävling.:-)
Jag var med i GP och GP kür:-) :-) :-) kom fyra och trea i mina starter, så fick springa ärrevarv  en gång i alla fall och jag ÄLSKAR DET!!!!!:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Jag har annars varit ganska snäll mot folk i helgen. Gade två elever med mig också kexet och D2 var med också, de var duktiga tycker jag. D2 tog två fjärdeplatser och kextet gjorde två fina kvalrundor i YR SM men det räckte inte till final men duktiga var de ändå.:-) :-) :-) :-) 
Jag har även hunnit med att fylla år 16 barre är jag nu. På självaste nationaldagen blev jag 16 men ingen kom ihåg mig, inte ens Frida så lite besviken är jag allt!! Jag kom ju faktiskt ihåg hennes födelsedag.... sen har jag drabbats av böldpest och åldersnoja;-) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så där nu har ni lite och gotta ner er i under soliga dagar.:-) :-) :-) :-)
Nu ska jag springa till poolen hönorna har tydligen poolparty ikväll. Frågan är bara om jag kommer in dörrvakten är tydligen SÄPO har jag hört ryckten om och han är svår att ta sig förbi, är ju under 18 fortfarande; -)
 
Tjingeling så ses vi snart igen:-) :-) :-) :-)
Anonym

Hej jag undrar vad Mads föredrar för typ av kandar stång o breddong