CHILLLLLLAAAAAAA

chill med livet.:D:D härligt med ledighet, ja alltså Frida måste ju rastas och så endå men det är ju bara en liten ditalj som gör att mina dagar inte blir så tråkiga, tre gånger ska hon promenera om dagen.:D:D och ja idag så var det som vanligt tre promenader och kvalitetstid idag igen, Frida har hittat mina svaga punkter, hon vet precis var hon ska klia för att jag ska glömma bort tid och rum och inte blir det bättre av att solen sken ute också. har invigt våren också denne helg, fick gå utan mysiskläderna på på EM promenaden med Frida både idag och igår.:D:D så skönt och rackarns vad det kliar överallt då, så var och var annan minut var vi tvungna att stanna och klia lite, sen tog vi lite längre klistunder i solen också men de räcknas inte, så skönt.:D:D:D
Imorgon blir det nog också chilldill dag för mig och sen börjar ju dagarna om igen.:D:D
Frida ansåg att vi inte stannade för klistund utan för yogapass i solen och det kanske hon har rätt i.:D:D jag fick ju också ha på mig mina farfarssockor deluxs XXS3:D:D:D haha ja de heter så i min världe, värsta moderna inga paddar och lindor längre för mig har är man morden:D:D