Tjao

Gårdagen var lugn till en början sen blev det full fart så alla vi svenskar skulle tväla inom loppet av tre timmar. Det var nästaan så man sprang på varandra;-) peikko var först ut men bara några minuter in i hans start startade jim kűren och inom timmen var det prisutdelning för båda och efter ytterligare en stund var det min tur.:-) i WDMen. Och sen resten av högen på det. Tror inte frida knoppat så fort någonsin. 10 min och 11 knoppar, låter kanske lite men de ska ju vara finnt också och som tur var så var det fint.:-) 
Jag tyckte själv det gick bra för mig i WDMen men med lite för viktiga missar på ställen där missar inte få vara så sjönk poänhen och slutade på 67% så en 12 plats och dumpad till speciallen istället för kűren. Tråkigt men så blir det ibland.
 
Idag är det i alla fall speciallen som står på schemat och sen börjar resan hem till sverige igen så nästa gång jg skriver är jag hemma på segerata igen. Ha det finnt tills dess.:-):-)
 
Tjing