en mycket bra helg

Tjenixen alla weine älskare där ute, ja jag antar att ni älskar mig om ni läser min blogg i alla fall.:P:P
Jag hade det toppen bra i tyskland även fast min riktiga mamma inte var med utan min extra mamma maria fick dras med mig, så tränades det hårt i alla fall.:D:D när vi väl kom hem så var vi hemma allt som allt ca 48 timmar för att sedan gå på lastbilen igen men denna gång så följde mamma med så då kunde det ju bara betyda tävling och vist var det tävling på G.:D:D:D
 
Senior SM i dressyr gick av stapeln på vackra Eriksberg utanför katrineholm.:) vi i teamet var taggade och jag slog till och var den första att gå över 70% i GP klassen på fredagen, men oturligt nog halkade jag ner till en tionde plats i alla fall då de nio över mig hade mer procent. Men jag är nöjd endå för på lördagen fick jag äran att gå GP specialen och då fick jag 69% och blev tvåa så ärrevarv fick jag springa i alla fall, det fick jag föärstås p åfredagen ckså då mads hällre ville ha mig då jim blev placerad:D:D:D så jag bara upp den gröna roseen med glädje.:D:D:D:D:D
På lördagen fick jag springa med en blå rosett:):)
 
På söndagen var det inte min tur att tävla då var det jimmy som skulle gå Kür till ny musik och allt och han skrälde till med att få 73% och gick upp i ledningen jag hejade i från stallet.:) men så kom både darci, toy och lennox och sprang förbi så Jim fick en röd rosett tillslut och då fick han springa han också, ärrevarv alltså, och sne höll han på att döda mamma också, dålig stil tycker jag, men hon klarade sig bra och kunde emd glädje köra hem oss i stora blå efter avslutad tävling, lite hoppngt och skuttigt var resan men vi kom hem i alla fall, hon får träna lite till.:):):)
 
bästa toy höll hårt i guldet även i år så nu är han dubbel svenskmästarte, men nästa år får han passa sig, hehe, kanske inte för mig men för jim.:)